شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

بدعهدی آمریکا و اروپا بی‌اعتمادی به نتایج توافق هسته‌ای را افزایش داده است| پیشرفت اقتصادی کشور معطل برجام نماند

  • کد خبر: ۱۱۴۵۴۴
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
  • ۱
بدعهدی آمریکا و اروپا بی‌اعتمادی به نتایج توافق هسته‌ای را افزایش داده است| پیشرفت اقتصادی کشور معطل برجام نماند
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به سوء رفتار طرف مقابل در مذاکرات گفت: بدعهدی آمریکا و اروپا بی اعتمادی به نتایج توافق هسته‌ای را افزایش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی فیروزجائی اظهار کرد: اولین پیام آغاز مذاکرات برجامی این است که جمهوری اسلامی ایران همواره از گفتگو‌های سازنده در عرصه‌های بین المللی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: بازگشت کشورمان به مذاکرات برجام باید با رعایت مصوبات الزام آور خانه ملت همراه باشد.  

نماینده مردم بابل با اظهار تأسف از بدعهدی آمریکا و اروپا در روند مذاکرات برجام یادآور شد: ایران تنها کشوری است که به رغم بدعهدی طرف مقابل تعهدات خود را در این معاهده به سرانجام رساند.

وی افزود: کاهش تعهدات کشورمان در بحث هسته‌ای به معنای خروج از معاهده ان پی تی نیست چرا که همچنان به اجرای آن پایبندیم. انتفاع ایران از منافع برجام در مذاکرات باید تضمین شود.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به سوء رفتار طرف مقابل در این مذاکرات خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا و اروپا بی اعتمادی به نتایج توافق هسته‌ای را افزایش داده است.

این نماینده مجلس با تأکید بر عزم قاطع کشورمان در دستیابی به توافق خوب و متضمن منافع پایدار افزود: پیشرفت اقتصادی کشور نباید معطل برجام بماند. همچنان باید با طی مسیر اقتصاد مقاومتی و خنثی سازی تحریم ها، کشور را از گردنه‌های سخت عبور داد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از رویکرد ناامیدانه کشور‌های غربی در قبال کشورمان افزود: غربی‌ها با آزمندی در صدد ممانعت از پیشرفت‌های صنعت صلح آمیز هسته‌ای کشورمان هستند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور دنیا است که مقررات و ضوابط سازمان بین المللی انرژی اتمی را بدون درنگ اجرایی کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: مقاومت سرسختانه ایران در مذاکرات حول محور منافع ملی تداوم خواهد یافت.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: کشورمان هرگز دنبال دستیابی به توافق شکننده و ناپایدار نیست.

نماینده مردم بابل افزود: مجلس یازدهم از مصالح پایدار و منافع عزت آفرین ملت در عرصه‌های بین المللی کوتاه نخواهد آمد و این راهبرد قطعی است.

این مسئول پارلمانی اظهار کرد: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در پیگیری اهداف کلان کشور مشی واحد و همگرایی سازنده‌ای دارند.

کریمی فیروزجایی گفت: مجلس و دولت حل مشکلات کشور را به آینده برجام گره نمی‌زنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اشکان
United States of America
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
کرم ریزی های خودتونه ، وقتی طرف داره توافق میکنه کرم میریزد ، بجای توافق بیست تا تحریمم همراه خودتون میارید !!!
بعیده که دوست داشته باشید توافق کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->